سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیراهن مجلسی

انواع لباس های مجلسی زنانه

اندام شما نقش مهمی در زیباتر نشان دادن لباس دارد. پس حتما باید بر اساس فرم بدنی خود مدل لباس مجلسی را انتخاب کنید. در این قسمت قصد داریم انواع لباس مجلسی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بهترین نوع آن را برای مجالس مجلل انتخاب کند.

لباس مجلسی صاف یا خطی

این سبک لباس مجلسی برای هر فردی با هر فرم بدنی مناسب است. لباس هایی که از بالا تا پایین با فرم صاف دوخته می شوند، اصولا در دوخت آنها از پارچه های ابریشمی و توری استفاده می شود. خوبی لباس های صاف این است که برای افرادی که بالاتنه کوچکی دارند مناسب بوده و بالا تنه شما را پرتر نشان می دهد. همچنین اگر پایین تنه بزرگ و چاقی دارید، دامن های خطی آن شما را لاغرتر نشان می دهد.

مجلسی ماهی یا پری دریایی

مجلسی مدل ماهی یا به انگلیسی Mermaid Prom Dresses به گونه ای طراحی شده اند که در مقایسه با سبک های دیگر مناسب تر و شیک تر هستند. زیرا این دسته لباس های مجلسی اندام ساعت شنی شما را بیشتر به نمایش گذاشته و بسیار خاص هستند. دخترانی که میخواهند منحنی های بدن خود را نشان دهند، با لباس های ماهی دلربا و جذاب تر به نظر می رسند. اما اگر بدن گلابی یا سیب شکل دارید، لباس ماهی برای شما مناسب نخواهد بود. برای خرید پیراهن مجلسی به سایت مزون محبوب مراجعه نمایید